Murat KALKAN(Acemi php´cii ;p)

saturnus murat kalkan

ismim murat 18 yaşındayım site güzel yararlı bilgiler var.hoş yani smiley

Ben bu php yi öğrenirsem saten okul dana filan deil burdan sokecem ben bu işi.Düşünüyomda okula gitmesem günde 6 saat sizin siteye takılsam olurmu acaba:D

19-12-2009 02:48

    hehe

    Günde 1(yazı ile Bir) saatini verirsen bir ayda uzman olursun. sonra kim tutar seni. smiley

    Şu an halen sitenin altyapısını geliştiriyorum. Videoları ve dersleri yazmaya başlayınca burası acaip şenlenecek.

    Her programcı birgün Php yi tadacaktır
    19-12-2009 02:51

      nssasmaz Nursin Şaşmaz Avatar

      php garanti ekmek yedirir... sebebi... $ evet evet yalnızca bu = "$" (Dolar işareti..)

       

      Arkadaş katıl aramıza ben pek aktif değilim ama php öğrenmek ve uygulamak kadar zevkli bişiy yok..
      şimdi yazdığım kodları bazen tekrar yazmak bile zevk veryor diyecem hocamın tarzına aykırı bişe olduğu için sölemiyeyim..

      Gitme vakti gelince gitmek mi zordur kalmak mı?
      30-12-2009 00:10

        mrb

        mrb üstadlarım bn web tasarım vr programlama 3.sınıf öğrencsiyim tasarıma ve web yazılımına haddinden fazla meraklıyım asp.net mi php  mi kaç aydır kafam allak bullak oldu php başladım bıraktım bu yuden onca zamnım boşa gitti derslerde malum zamn olmuyor gecen bi  makale okudum php başlama kararımı verdim tamda bugun acaba nasıl bir kaynak bulurum die google php koodları die arattım ilk sizinsite cıktı girdim bi iki makale okudum tmmdır dedim bn php coder olcam kararımı verdim e artık sizde bana el atarsınız değilmi üstadlarım

        14-01-2010 00:45

          mrb

          bide hocam bu site hazırmı kendinizmi yazdınız kendinz yazdıysanız helal olsun :D

          14-01-2010 00:46

            orjinal

            Baran < Yeni başladıysan tavsiye: asp.net ile vakit kaybetme. büyük siteler hep php ile yapılır. Güvenlik yalanlarına falan inanma. NET ne kadar güvenliyse PHP o kadar güvenlidir. kod yazmayı bilmeyen için ise hepsi de tehlikelidir. smiley

            mesela örnek:
            blogcu siteleri asp.net ile yapılabilir miydi ?
            Facebook,twitter vs. siteleri .Net ile yapılabilir miydi ?

            Php büyük bir sistemde gerekli her türlü esnekliği sunar.

            "acemiyim, kolay olsun, basit olsun" diyerek kendini kandırıp NET ile başlama. PHP öğrendikten sonra C# öğrenmen çok kolay olacaktır. (PHP ye bir sardıktan sonra diğerleri anlamsız gelecektir, o başka smiley)

            ve. Evet. tüm sitelerimin kodlarını sıfırdan kendim yazarım. korsan kopya Vbullettin kullanıp site yaptım diyenlere de sadece gülerim. smiley

            Net kullanıcıları hemen üzerine alınıp saldırıya geçmesin. yıllarca Visual basic, Asp falan uğraştım. Sonra C++´nın ne olduğunu görünce microsoft bizi kandırıyormuş dedim. microsoftun her yıl değişen saçma politikaları ile ilerlemek mümkün değil. Ayrıca Html taglarının arasında gereksiz çöpler görmekten nefret ederim.

            örnek:
            <link rel="stylesheet" type="text/css" href="/WebResource.axd...
            <a href="javascript:__doPostBack(´...

            bu fazlalıklar olmadan link verilmiyor mu smiley

             

            hmm. ben bu konuyu makale yapayım yahu. bu soruyu yeni başlayan herkes soruyordur. dimi ?

            Her programcı birgün Php yi tadacaktır
            14-01-2010 01:33

              katılıyorum

              hocam makaleninize baştan sona katılıyorum microsoft´un Artık bizi Kandırdığını Anladım bn hersene yeni bir teknolojiyle Çıkıyor. birini bitirmeden diğerine geciyoruz buda buyuk bir zaman kaybı. dediğinz gibi büyük sitelerin hepsi php vede cok hızlı siteler sistemleri cok esnek ve yapılan tüm işleri öreğin en cok kullanılan veritabanı işlemlerini .net e göre büyükce bir farkla hızlı ve iyi bir biçimde yapıyor. Php veritabanıyla cok iyi bir diyalog içinde asp.net ve php ye yapılan tüm siteleri baştan sona inceledim ve incelemeleri için tüm kararsız kalan arkadaşarımada tavsiye ederim asp.net cok ama cok yavaş bunu bazılarımız iyice dikkat edip göremiyor olabilir. ama saniye bazında büyük bir yavaşlama mevcut ve sayfa kodlar içinde boğuşuyor. sitedeki ziyaretçi sayısı artınca sayfalar arasında dolaşmak bayağı zor oluyur gercekten bn bu şekilde 2 3 ayımı kaybettim asp.net mi php mi ? diye .seçimimi yaptım php sırasizde smiley

               

              ..vede hocam siteniz cok iyi ve cok iyi bir coder olduğunuzu kanıtlıyorsunuz izinizdeyim ;)

              16-01-2010 15:16

                Sorum Olacak !

                _PehLiOne_ Hakan Gültekin Avatar

                Tamam Söyledikleriniz & Düşünceleriniz Tamamen Doğru ama..

                "Php" Sadece 1 Kaynaktan Çalışıp Öğrenilebilecek Kadar Kolay Bir Dil Mi ? Acaba..

                Bence Değil :)

                O Yüzden Soruyorum :)

                ~ Sorunun Bittiği Yerde Biz Başlarız`! :)
                08-10-2010 09:17

                  Php

                  Hoşgeldin pehlivan :)

                  Hiçbir konu tek kaynaktan öğrenilmez. kaldı ki php gibi açtıkça açılan bir dil tek kitapla öğrenilemez.

                  Başlamak için kendi kişisel sitenizi yapmak en kolayıdır.

                  Her programcı birgün Php yi tadacaktır
                  08-10-2010 15:20

                    _PehLiOne_ Hakan Gültekin Avatar

                    Hoş Bulduk Sağolasın (:

                    Herkes Kendi sitesini yaparak bunu çok kolay oğrenebılır fakat, Site Yapmak için biraz bırıkım gereklı...

                    Sadece Php Bılerek Site Yapma Imkanı Varmı ;);););););)

                    ~ Sorunun Bittiği Yerde Biz Başlarız`! :)
                    08-10-2010 17:06

                      www.Phpkodlari.com © 2009 Herkes Php öğrenecek
                      Web tasarım ve eğitim kaynağınız.